פילאטיס לרקדנים

הגוף מרגיש שבור בסוף היום ? אני מזדהה.
עבדתי כרקדנית מקצועית במשך 10 שנים.
עבדתי במסגרת אינטנסיבית של להקה בה היו חזרות מידי יום, המון הופעות, ומעט מאוד מקום למנוחה וגם כרקדנית עצמאית כאשר הלו”ז משתנה כל הזמן והאחריות על חימום כמו שצריך היה תלוי אך ורק בי.

לתחזק את הגוף

אחד הדברים שתמיד שמרו עלי מפני פציעות (אך כמובן שלא הייתי חסינה – וגם לי היו לא מעט פציעות בדרך) הייתה שגרת האימונים שלי מחוץ לסטודיו. דווקא בזמנים בהם הרגשתי תחת הכי הרבה עומס, והכי הרבה לחץ – הקפדתי עוד יותר על שגרה שכללה בתוכה שחיה בתקופות מסוימות, יוגה בזמנים אחרים ותמיד פילאטיס.
זה שמר לי לא רק על הגוף אלא גם על הנפש – וכל פעם החזיר אותי לסנטר היציב שלי.

מעבר לזה, מצאתי בשיעורי הפילאטיס הנמצאים מחוץ למסגרות בהם עבדתי את השקט ואת היכולת לעבוד ולשכלל את הכישורים שלי כרקדנית – גם פיזית וגם מנטלית.
הפילאטיס אצלי משלב בתוכו את כל עולמות התנועה שאני חקרתי במשך שנים – קצת מהיוגה, פלדנקרייז, בלט, רליס, גאגא, ג’יירוקינסיס… הכל נכנס לתוך מערך שיעור מאוזן של כוח, אורך, רוך, המון נשימה ובעיקר הקשבה לגוף.

את הכלים שרכשתי כרקדנית וגם כמורה ומטפלת, אני מעבירה הלאה לרקדנים איתם אני עובדת באהבה גדולה.
הליווי שלי כולל בתוכו גם שיקום מפציעות, אבל גם ליווי מקצועי שוטף, ומקום לשאול בו שאלות, לחקור, להתנסות ובעיקר להתחזק ולהשתכלל, בתקווה למנוע פציעות ולאפשר לרקדנים להיות בשיא שלהם תמיד.

מכיוון שהשיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 4 מתאמנים, אנחנו עובדים באופן ספציפי ומדויק לכל רקדן בהתאם לדגשים ולמטרות האישיות שלו. אנחנו בונים מערך תרגילים שניתן לתרגל לבד וכל פעם מעדכנים ומדייקים את התרגול בהתאם לרפרטואר, לעומס העבודה וצרכי הגוף.

רוצים לשמוע על סדנאות מרוכזות לרקדנים ?

תשאירו פרטים ואצור אתכם קשר