הריון ואחרי לידה

אנחנו כבר הרבה שנים מלוות נשים בהריון ולאחר לידה במסגרת שיעורי הפילאטיס בסטודיו.
תקופת ההריון היא תקופה מרגשת המביאה איתה המון שינויים פיזיים ומנטליים, וחשוב שנהיה קשובות לשינויים אלה. פעילות גופנית המותאמת לשלבים השונים של ההריון יכולה לעזור למנוע או להקל על כאבים אם ישנם, ולחזק את הגוף לקראת הלידה והטיפול ביילוד לאחר מכן.
השיעורים הם מאתגרים אך גם רכים וכוללים עבודה על נשימה נכונה וחיזוק רצפת האגן, חיזוק חגורת הכתפיים והרגליים. בחודשים מתקדמים של ההריון אנחנו עובדים גם על הרפיית רצפת האגן תוך נשימה ותנועתיות המתאימה ללידה.
מכיוון שכל אישה חווה את ההריון באופן שונה, שכן כל הריון בפני עצמו הוא שונה, השיעורים הם אינטימיים ומאפשרים תשומת לב אישית לכל מתאמנת. נשים המעוניינות לעבוד בצורה חזקה לאורך ההריון או כאלו שמעדיפות לנוע ולהמתח – השיעורים תמיד מותאמים באופן ספציפי.

לאחר משכב לידה? מזל טוב !

נעבוד בהדרגתיות על החזרה לכושר, תוך התייחסות למצבה של היולדת, לחווית הלידה (בין אם לידה וגינלית, מכשירנית, קיסרית), ושרירי הבטן. המפגש הראשון יהיה פרטני כדי שנוכל יחד לבחון את מצב הגוף וכבר לתת תרגילים לתרגול בבית עם הבייבי על משטח הפעילות.
כמובן שהתינוקות מוזמנים לשיעור זה !

התרגול אחרי לידה פותח את הגוף עוזר לכאבים שיש בכתפיים, שכמות, צוואר, שורשי כף היד, ובכל האזורים המושפעים מאוד מהטיפול בתינוק. נחזק את הבטן ונוודא שאנחנו עובדים נכון על מנת לחזק גם את רצפת האגן, ונעבוד על חיזוק הרגליים על מנת שנוכל לקום בקלילות מהמשחק על הרצפה.

*כל המדריכות עברו הכשרה לעבודה עם נשים בהריון ולאחר לידה.